Yesterday



Igår bloggade jag inte, därför tänkte jag berätta lite om hur gårdagen var. Jag var i hallen redan vid nio för att vara med mitt lag som skulle tävla under dagen. De tävlade i fristående, tumling och trampett och var riktigt bra i alla grenar, men tyvärr så räckte det inte till någon medalj. Jag är hur stolt som helst över mina tjejer, och de körde som tusan, så enligt mig var de värda en guldmedalj i alla tre grenar! Efter tävlingen följde jag med Lova och hennes familj till ett café där vi åt en kyckling och fetaost foccatia och delade på en bägare med tre kulor av glass. Hela lunchen var otroligt god! Vi hoppade studsmatta och jag klarade flickis på ett ben, körde runt varandra i en skottkärra, skrattade tills vi nästan grät, mycket och så låg vi i hängmattan och pratade. På kvällen gick vi över till deras grannar, det blev god mat, film, pinsamheter och massor av mys med deras obeskrivligt söta hund Bosse. En extremt bra dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0