Wednesday



Hej! Jag kom precis hem, och ska snart äta middag. Idag slutade jag vid två och sen åkte jag hem och pluggade och drack en blå bärs smoothie. Ungefär vid halv fyra tiden träffade jag Dina och vi gick på direkten ut och fotade med hennes helt otroligt bra systemkamera och fotade runt tvåhundra bilder tror jag att det var, haha.. Men sen hann vi även med att fixa lite på hennes blogg, prata, se på GG och så. Jag har haft en jättebra onsdag iallafall! Ikväll ska jag plugga, men jag ska försöka att slänga in något inlägg till er mer idag. Hoppas att eran onsdag varit bra!
Kommentarer
Postat av: Livia

Har Dina en blogg?

2012-04-18 @ 19:06:56
URL: http://liviabeerneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0