Glad Påsk

Hej! Förlåt att jag inte bloggade igår, vi bara softade runt och jag fick ett blodtrycksfall, så sjukt obehagligt! På kvällen åkte gudmor och Elias hem, jag kommer sakna er, men pappa kom hit till Åre över helgen vilket är supermysigt! Startade dagen med ett avsnitt av GG med en hallonsmoothie och sedan fick jag ett påskägg av pappa och mamma som var fyllt med massor av godis. Pappa sa precis att det blir påfyllning, haha. Idag får vi se vad vi gör, de är ute i skidbacken just nu, men vi hörs under dagen. GLAD PÅSK ♥


Förra årets påskägg, och nej, jag åt inte hela själv, jag delade med min brorsa. Vi glömde det här hemma i Stockholm, men nästa år, då vill jag mitt gigantiska påskägg igen, haha!
Kommentarer
Postat av: Alva

Glad Påsk på dig! <3

2012-04-07 @ 14:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0