Greyhound


Har ni hört Swedish House Mafia's nya låt? Jag tycker att de är otroligt bra DJ's, och det roligaste med den här låten är att pappa har varit med och sammarbetat med de här tre killarna när det gäller själva musikvideon. Den är så sjukt häftig tycker jag, och det säger jag inte bara för att pappas företag är delaktiga i den här musikvideon, utan jag tycker att låten och stilen som dem använder i filmen med massor av coola effekter osv passar galet tillsammans. Första gången pappa visade mig den här så fastnade jag inte alls för den, men genom att ha lyssnat på den några gånger är den helt extremt peppande och bra enligt mig faktiskt. Gillar ni den?
Kommentarer
Postat av: Alva

PÅ vilket sätt har de sammarbetat? <3

2012-04-07 @ 16:48:35
URL: http://alvabagedals.blogg.se/
Postat av: mattis

Hej filippa! Han som är DJ i swedish hous maffia är min brorsas kompis storbror. DJ:en heter SEbastian

2012-04-09 @ 09:02:00
URL: http://jagmattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0