Jag vill också åka skidor



Hej!
Förlåt för att jag inte har bloggat tidigare idag, helt ärligt så har jag inte orkat. Imorse så kom mammas bästa vän och hennes son Elias med tåget ändå från Göteborg och dem stannar till fredagkväll. Det är jätteroligt att de har kommit, speciellt Petra är så himla skön och jag skrattar hela tiden, haha! Iallafall, under dagen har jag och Petra först varit och handlat, försökt att titta på en film men det slutade med att vi tog fram lite godis och spelade Wordfeud innan båda somnde i soffan. Det blev tacos när jag vaknade och det satt som en smäck eftersom att jag inte ätit något på hela dagen. Vi får se vart kvällen tar oss, kanske lite GG och familjespel tillsammans med alla.
Kommentarer
Postat av: Anna

Visa var du fick älskling! <3

2012-04-04 @ 23:02:30
URL: http://annaswans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0