Pink flower


Fotograf: Sofia, Canon EOS 550D + standard objektiv Stilleben: Blomma

Den här otroligt vackra bilden tog Sofia på mina nya rosa blommor när vi var med varandra i lördags. Jag kan tycka att det är lite tråkigt med natur bilder, t.ex. på blommor, träd och svamp, men den här bilder gillar jag riktigt mycket! Det bästa var att jag inte behövde redigera den så att den skulle se finare ut. Sofia är dessutom helt sjukt bra på att fota, speciellt på att få fokus. Vad tycker ni om den här blommiga bilden?
Kommentarer
Postat av: S O F I A

Åh, tack så mycket twilling. Du betyder så oerhört mycket för mig, det vet du. Älskad sig mest av allt.

Puss.

2012-04-26 @ 08:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0