Idag är en bra dag, idag är det bra


Hej! Dagen började med att jag, mamma och pappa åkte till sjukhuset och tog bort mitt gips. Vilken underbar känsla alltså! Dock så började jag gråta för att jag var så himla rädd för att gå på benet igen, varför vet jag inte riktigt.. Sen drog jag till skolan och hade en lektion som var slöjd innan det hände en sak som jag kanske inte ska ta upp här. Jag gick hem direkt och har bara tagit det lugnt och det ska jag fortsätta med ikväll också. Dessutom så börjar våren komma igen så jag har haft en väldigt bra måndag.
Kommentarer
Postat av: Sara

Hur många unika läsare har du?

2012-04-23 @ 18:22:45
Postat av: S O F I A

ÅH, vad skönt att det är borta. När jag hade gips skulle jag också ta bort det, och jag var också rädd och börja gråta. Hemsk känsla, min arm var pinnsmal.

Puss.

2012-04-23 @ 20:26:07
Postat av: Anonym

kan inte vara mer glad för dig :) <3 puss

2012-04-24 @ 19:12:10
Postat av: Anonym

Gud så skönt för dig! :) fin blogg!

2012-04-24 @ 19:21:49
Postat av: Anonym

Gud så skönt för dig! :) fin blogg!

Blev fel tror jag på dem där över?

2012-04-24 @ 19:28:44
URL: http://fotoochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0