Vad ska vi göra i The Challenge?


Kommer ni ihåg att jag gjorde ett inlägg för ett tag sen där jag skrev om "The Challenge"? Jag och Lova skulle göra utmaningar varje gång vi var med varandra och sedan filma det och lägga ut filmen på bloggen. Det har tyvärr inte blivit av än, men nu är vi sugna på att göra massor av roliga och galna utmaningar! Förra gången fick ingen av oss kommentarer på vad vi skulle kunna göra för något, så därför måste ni kommentera jättemycket den här gången på båda våra bloggar eftersom att vi tar emot förslag från båda bloggarna och vi ska absolut försöka göra allt ni vill! Tänk på att det är ni som ska få skratta lite, och se hur mycket jag och Lova skrattar tillsammans! Vad vill ni att vi ska göra i The Challenge?
Kommentarer
Postat av: Cia

Ni skulle kunna klä ut er och så filmar ena personen och så går ni ut och busar eller så kan ni blanda ihop massa konstiga grejer och dricka fast det kanske inte är så gott men sen så kan ni göra ett glas med mjölk och sen överdrivet mycket oboy pulver. :P <3

2012-04-22 @ 16:04:19
Postat av: Bilkist

Gör massa bloopers :D

2012-04-22 @ 17:15:24
Postat av: Anonym

Ni kan se vem som är bäst på gympa genom att köra volter på Lovas studsmatta så kan ni se vem som e bäst! Ni kan köra stegen. ;)



kramkram!!!!

2012-04-22 @ 21:08:58
Postat av: Anonym

Ni kan skämma ut er jättemycket!

Kram

2012-04-23 @ 12:02:24
Postat av: Anonym

gå runt i centrum och göra kullerbyttor

2012-04-23 @ 13:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0