En av jordens finaste


Just nu lyssnar jag på lite musik och väljer kläder inför kvällen då det kommer gäster hit om någon timme, men det är ju det att jag bara kan ha mjukisbrallor plus att typ alla mina kläder är hos min mamma, men jaja. Sofia åkte för en timme sen ungefär, vi har verkligen haft en underbar lördag tillsammans! Vi har tittat på film, ätit massor av godis, pratat, fotat lyckade inspirations bilder och såklart pratat om allt mellan himmel och jord som jag kan göra med henne. En av jordens finaste tjejer är vad Sofia är.Ikväll får vi som sagt två familjer hit på middag, inga i min ålder tyvärr, men det ska nog bli bra ändå. Jag ska försöka att hinna blogga lite mer under kvällen, men mer än ett inlägg till kan jag inte lova.
Kommentarer
Postat av: S O F I A

ÅHH, du är såå underbar du med älskade twilling.

Älskar dig så otroligt mycket. Tack för helt otrolig dag med dig, det var fantastiskt.

Puss.

2012-04-21 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0