I'm a friday smiley


Hej! Min fredag har varit hur bra som helst förutom att vädret gör mig så himla deprimerad. Jag vill inte ha regn och snö, utan sol, blå himmel och sommar! Iallafall, i skolan så hade vi bara två olika ämnen hela dagen och det var engelska där vi tränade på små pjäser och bild så för mig blev det en väldigt skön dag + att vi inte hade någon idrott och fick därför sluta drygt en timme tidigare. Direkt när jag slutat gick jag hem till mig tillsammans med en kompis och vi fikade framför ett avsnitt av gossip girl innan hon gick hem. Helt perfekt när det regnar som tusan utanför ju!

Ikväll ska jag ha en mysig kväll tillsammans med pappa, det blir säkert god mat, film och självklart massa gottigheter till det. Som ni märker så tillbringar jag oftast mina fredagskvällar hemma, men det är så skönt att bara ta det lugnt. Jaja, nog pratat om det. Hoppas att ni får en fortsatt bra fredag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0