Tisdag



Hej! Imorse fick jag en liten sovmorgon då jag skulle till doktorn och ta nya prover för att se hur det är med mig idag. Det gick jättebra där, förra gången visade det sig att jag hade en kraftig infektion i kroppen, men den var nästan borta idag. Sen kom jag lagom till rasten i skolan och hade en skön dag med helt okej lektioner. Efter skolan drog jag och Tilde hem till henne och bakade kolakaker och sen satte vi oss med saft och kakorna och pratade hur länge som helst, innan vi gjorde lite andra saker och mixade en lite äcklig kiwi smoothie, haha..

Nu är jag hemma igen eftersom att hon hade träning som jag brukar ha, men jag orkar inte åka dit och titta idag tyvärr, jag är så himla trött då jag låg vaken inatt i typ tre timmar för att jag inte kunde sova. Ikväll ska jag ta det lugnt, lägga mig tidigt och plugga lite engelska, kanske hinner med ett avsnitt av gossip girl också. Men nu ska jag äta middag, hoppas att ni haft en bra dag!
Kommentarer
Postat av: :)

Hur får du sådär på båda sidorna på bilden liksom spegelvänt ?!

2012-04-18 @ 17:26:55
URL: http://aaliciaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0