Godmorgon



God morgon! Jag har precis ätit en god frukost med pappa och farmor och nu sitter jag bara här i min pyjamas och tar det lugnt. Precis som vilken söndagsmorgon som helst, eller nästan.. Idag har hela min gymnastikgrupp träning hela dagen inför tävlingarna som kommer under våren, och jag skulle egentligen vara med på sista passet vilket är fristående och vara med och köra lite övningar. Min feber är helt borta, men eftersom att jag går på penicillin och inte får anstränga mig så skippar jag det. Så för mig blir det att softa hela dagen; plugga lite, se på film, läsa bok, prata med lite kompisar, fota lite, blogga och så. Sen ikväll ska jag faktiskt iväg till hallen för att titta på ett genrep av en elitgrupp inför en stor tävling. Det blir nog dagens höjpunkt, haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0