13 april



Hej! Imorse vaknade jag upp som en helt ny tjej om man jämför med igår. Då kunde jag inte hoppa på kryckorna, var för svag i mitt andra ben som inte är brutet så kunde inte hoppa på ett ben, kunde inte äta eller dricka själv och faktiskt inte knappa på min iPhone. Det var verkligen hemskt, men nog pratat om det. Idag var jag en helt annan Filippa när jag vaknade, jag var mycket piggare och hade inte alls lika ont.

Vid 11-tiden var vi hos doktorn för att ta nya prover och det visar sig att det förhoppningsvis bara är en vanlig men stark infektion jag har i kroppen.. Men vi ska tillbaka på tisdag och då är det de proverna som räknas för det här. Sen när vi kom hem hit till pappa åt jag två rostbiffsmackor och nu sitter jag här och pluggar samtidigt som jag pratar med Lova. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och ha fredagsmys med pappa och Douglas. Hur är det med er?
Kommentarer
Postat av: L O V A

Sv; Jag älskar dig min älskling! Du var världens sötaste när du var liten, och inte jag! Du är söt nu också älskiii! <3

2012-04-13 @ 16:25:43
URL: http://mittlivsomlova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0