Stay strong



Det blöder i hjärtat på mig, för jag är så otroligt ledsen för det som hänt dig. Jag har också suttit där och hört mina föräldrar säga att de ska separera, och jag vet hur hemskt det känns, men det blir bra i slutändan. Det är jobbigt att gå igenom det här, men jag har gjort det två gånger och jag har klarat det. Du är stark nog för att inte falla ihop, idag kunde vi skratta tillsammans till och med. Det jag vill säga med det här inlägget var att jag alltid finns här för dig, och att du kan dela alla känslor, tankar och ord med mig, allt du säger stannar inne i mig. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, om du lämnar mig är den platsen tom, ingen kan ersätta den. ♥
Kommentarer
Postat av: emmie

Vad gulligt Filippa, vilken underbar kompis du måste vara <3

2012-04-24 @ 21:42:09
URL: http://emmiewald.blogg.se/
Postat av: Tilda

Ska Tildes föräldrar separera?

2012-04-25 @ 15:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0