Speciell frågestund


Jag tänkte ha en frågestund, men inte en vanlig där ni får fråga vad som helst utan en frågestund där ni har chansen att ställa frågor om mitt brutna ben. T.ex. hur det hände, var det är brutet, hur det var att åka ambulans osv. Jag skrev ju dagen efter det hände att jag skulle skriva ett inlägg om händelsen, men istället så blir det en frågestund. Hoppas att det funkar bra för er, och fråga så mycket ni vill! Kanske svarar i ett videoinlägg, det beror på hur mycket jag måste svara på. Fråga på nu!
Kommentarer
Postat av: I D A <3

Vet typ redan allt men kan ju fråga nån fråga ;)



1. Visst är det tråkigt att ligga på sjukhuset !?



2. Är det jobbigt att ha gips?



3. Vilka färger kan man ha på gipset?



Puss&Kram!

2012-04-02 @ 16:45:33
URL: http://idaasplaacce.blogg.se/
Postat av: A S T R I D

Hur kändes det när du gjorde illa dig?



Hur länge grät du?



Hur läskigt var det på en skala 1-10?



Puss & Kram till dig och ditt lilla ben<3



2012-04-02 @ 16:52:30
URL: http://astii.blogg.se/
Postat av: Marie Legendre

Känndes det som om benet skulle ramla av?

Vilket ben var det som bröts? Asså det finns ju fler skellett ben i ett ben.

Gjorde det ont på en skala 1.10?

Blev benet blått och lila?

Jag har åkt ambulans, det känns inte så bra man ligger inte så skönt det är kallt det gör ont tyckte jag vad tyckte du?

PUSS o KRAM!

2012-04-02 @ 19:41:20
URL: http://marieeeee.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Hur hände det?

Kommer du att bli helt frisk?

Kommer du att kunna träna igen och i så fall vågar du köra den volten som du bröt benet i igen?

<3

2012-04-03 @ 15:24:29
URL: http://fredrikaclaezon.blogspot.com
Postat av: Molly

Hade ambulansen på dem där serenerna när ni åkte till sjukhuset?

Fick du ssån här morfin och hur kändes det?

Hur länge låg du på sjukhuset innan du fick åka hem?

Stöttar din familj och dina vänner dig?

När får du ta bort gipset?

Har det aldrig gjort så ont på dig än när det här hände?

Var du helt själv på studsmattan?

Hur är det brutet?

Vred sig benet?

Ja, här här du några frågor! Stor krya kram!

2012-04-06 @ 11:02:52
Postat av: anonym

vad kan du ha på dig nu?

2012-04-06 @ 16:40:49
Postat av: Saga

Hej kompis! <3

Är det kul att åka ambulans? (Lite dum fråga kanske, det är ju inte kul att man gjort sig så illa så att ambulansen kommer.)

När får du börja gympa igen?

Går du på kryckor nu?

Hoppas benet är bättre!

Puss

Saga <3

2012-04-06 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0