Sista lovdagen

Hej! Jag har absolut haft en värd sista dag på lovet! Vid elva tiden imorse träffade jag min saknade Ella och vi hade så kul genom hela dagen. Vi lirade tv-spel, spelade kort, bakade maränger, pratade och skrattade. Det var så himla mysigt, och hon fick värsta stora kramen när vi träffades, såklart! Sen drog vi på träning, och det var jätteroligt att vara där och träffa alla kompisar även fast jag inte kunde träna! Tyvärr kom ambulansen p.g.a att Astrid trillade på nacken, men hon hade tur så det var inget så allvarligt, tänker på dig. Nu är jag hemma igen och mormor och morfar är här nu, har saknat dem så mycket och snart ska vi äta mormors goda köttfärsbiffar med potatis och lingonsylt. Jag ska även hinna duscha och fixa lite inför skolan imorgon innan jag får ta det lugnt och sen sova, så jag måste nog sluta nu.. Hoppas att ni haft en bra dag!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2979160/images/2012/pic_197661010.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0