Mitt hår


Jag är så otroligt trött på mitt hår just nu. Alla mina kompisar säger att jag har så himla fint hår och vissa säger till och med att det ser ut som ett "ängel"-hår, men jag förstår inte riktigt hur dem tänker där. Jag vill ha mycket längre hår, en annan fräschare hårfärg i en brun nyans och inte för mycket lockar, men samtidigt så vill jag ha kvar mitt hår för jag trivs väldigt bra i det. Om ni har något tips på hur jag kan fixa mitt hår på ett rätt lätt sätt, skriv gärna en kommentar.. Tycker ni att jag passar i min nuvarande stil på håret?
Kommentarer
Postat av: Julia Bj

Jag tycker att ditt nuvarande hår är så himla fint! Men om du inte vill ha lockar kan du platta det (glöm ej värmeskydd isf) och du kan även färga superenkelt på många olika sätt om du är trött på färgen, kram!

2012-04-18 @ 20:08:55
Postat av: Astrid❤

Ditt hår är så himla fint! Jag tycker du passar så bra I det och du är vacker som du e:)

2012-04-19 @ 17:50:12
Postat av: Tilda

Ditt hår är superfint! Jag skulle vilja ha sånt hår som du! Du passar jättebra i ditt hår :)

2012-04-19 @ 18:41:38
Postat av: vera

Du passar jättebra i det! :)



du kan platta det om du inte vill ha lockarna! om du ska platta det så lägg upp en bild här på bloggen! :) skulle vara jättekul att seee! ;) men du är verkligen jättefin i det du har nu!

2012-04-19 @ 18:58:31
URL: http://vvera.blogg.se/
Postat av: Ella

1. Du passar jättebra i det hår du har nu...

men

2. Ärligttalat så skulle du någ passa bättre i slimegrönt blandat med oranget och blått, eller vad tycker du?

2012-04-21 @ 08:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0