Min blogg



Min lilla blogglista har tyvärr legat nere ett tag, men nu kör vi på nästa punkt vilket är Min blogg. Jag vet inte riktigt vad man ska skriva om sin egna blogg..? Jag startade den här bloggen i mars 2011, men i september var det någon person som raderade min blogg och då fick jag börja om på nytt. Jag bloggar helt enkelt bara för att det är roligt att skriva och ladda upp bilder, och självklart för att ha ett litet minne från den här åldern när man blir äldre och vill läsa. Jag beskriver min blogg som en öppen dagbok där det innehåller allt från mode och tips till bilder och vardagsinlägg. Själv gillar jag inte den så mycket, men enligt mina läsare är den rätt bra! För att jag ska fortsätta blogga måste jag ibland få lite pepp och idéer från er, så varför inte ta och börja kommentera tips åt mig som jag kan blogga om? FIILIIPPASS.BLOGG.SE ♥
Kommentarer
Postat av: A S T R I D

Du är så otroligt söt Filippa! OLAGLIGT. <3

2012-04-05 @ 21:04:27
URL: http://astii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0