Lovely day



Hej! Dagen började med scones till frukost och studsning i morgonrockar för mig och Lova. Runt tolv tiden så träffade vi Mathilde som är Lovas granne och vi fotade lite innan vi gick hem till henne. Där åt vi glass, solade på deras terass, körde longboard, pratade, skrattade och såklart att vi var med lilla lurvbollen Bosse, deras hund. Vi kom hem för kanske en timme sen och har suttit ute och fikat precis. Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar det här vädret, man riktigt kände hur solen stekte på våra ansikten när vi låg i solstolarna!

Ikväll är det valborgmässoafton, och det ska vi fira hemma hos några vänner med två eller tre andra familjer. Det är ju också majbrasan ungefär vid åtta, och där träffar man alltid så himla mycket kompisar, så det är riktigt roligt! Men mamma kommer om en timme och hämtar upp mig, så nu vill jag umgås det sista för idag med bästis.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0