Lördagkväll



Idag valde jag att bara ta det lugnt hela dagen och ta den som den kommer. Det jag har gjort är typ att kollat på tv, lyssnat på musik och läst en tidning, fotat lite och bara chillat. Jag fick även en liten godispåse av Douglas där det innehöll allt möjligt helt i min smak och såklart blev jag sugen på att leka med godiset. Ovanför ser ni en liten bild på mitt konstverk, nej, nu låter det töntigt, haha! Till middag blev det tacos med mycket prat och skratt och under kvällen har vi tittat på tv, ätit godis och ostbågar. Just nu ligger jag i soffan brevid pappa framför en film som rullar på kanal 4, rätt rolig faktiskt! Men nu ska jag mysa lite med pappa som åker till Frankrike imorgon. Puss ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0