Inspirations collage


Här ovanför ser ni ett collage med lite inspirerande bilder. Jag vet att det är en blandning av motiv på bilderna, men det är det jag gillar starkt med det här. Bilderna har jag inte tagit själv, utan jag har hittat de på lite olika tumblr's och några av dem är även från weheartit. Själv tycker jag att collaget blev lite inspirerande, men enligt vissa är det säkert jättetråkiga och oinspirerande bilder.. Därför vill jag höra vad ni tycker? Och om ni vill ha någon bild är det bara att kommentera! Vill ni ha mer inspiration här i bloggen?
Kommentarer
Postat av: Ella

I N S P I R A T I O N <3



Älskar alla dom här bilderna

2012-04-16 @ 20:35:19
URL: http://eellas.blogg.se/
Postat av: S O F I A

Bilderna var helt U N D E R B A R A. Den jag fastande mest för var bilden högst upp på collaget där det är två tjejer. De ligger på marken, barfota och bruna och ena tjejen håller upp sina händer i luften. Ointressant vad jag tycker kanske, men jag tyckte det var bra att du tog med den. :)

Jag vill ha mer videobloggar, snäääällla sötaaaa Filipaaaa..? Det skulle vara så kul. Du säger att du inte vet vad du ska prata om, men berätta om din dag, dina åsikter och något bra eller dåligt som du har på tankarna eller någon rolig flumvideo.

Älskar dig diigg.

Puss. <3

2012-04-16 @ 21:30:39
Postat av: Saga

Mycket ISPERATION! <3

2012-04-16 @ 21:44:14
Postat av: ASTRID

Jättefint! <3

2012-04-16 @ 22:51:47
URL: http://astii.blogg.se/
Postat av: :)

Vart gjorde du det! Jättesnyggt!

2012-04-17 @ 14:55:38
URL: http://aaliciaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0