I smile for you and I live for you

Fotograf: Dina, Nikon D40 + standard objektiv Modell: Filippa Redigering: Filippa

Det här är min nya profilbild på facebook, som faktiskt är från idag när jag och min kompis var ute och fotade en del porträttbilder. Den här bilden var en av de få bilderna jag tyckte blev bra på mig eftersom att jag ler på ett sätt så att jag inte ser tillgjort ut, lite svårt att förklara, det känns liksom bra med leendet på den här bilden.. Men det är bara det att jag är väldigt osäker på den, jag vet inte om jag är tillräckligt nöjd för att jag ska ha den som profilbild. Därför vill jag höra vad ni tycker och ni måste vara ärliga, jag lovar att ta det på rätt sätt och inte bli ledsen, är det en profilbild eller inte?
Kommentarer
Postat av: A N N A

aaaaaaassss ssssnnnyyyygggg <3

2012-04-18 @ 21:39:50
URL: http://annaswans.blogg.se/
Postat av: C I A <3

Du är jättesnygg på bilden men det är du alltid. Jag tycker värkligen att du ska ha den bilden som profilbild! <3

2012-04-19 @ 07:29:47
Postat av: ASTRID

Dina ögon. <3

2012-04-19 @ 20:46:33
URL: http://astii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0