Fem saker



♥ Jag älskar att platta mitt hår p.g.a att jag ser ut som en helt annan person plus att mitt hår blir mycket längre och ser fräschare ut. Tyvärr sliter det mycket på håret, så jag gör det inte alls så ofta.
♥ Vissa frukter och bär kan jag tycka är lika gott som godis & sånt, t.ex. melon, passionfrukt, jordgubbar, hallon.
♥ Jag har lätt för att gråta om någon i min omgivning mår dåligt och gråter själv.
♥ Jag försöker göra mitt bästa åt bloggen hela tiden, jag försöker uppdatera så ofta jag kan, inte bara blogga om vad jag gör osv osv. Så om jag inte uppdaterar mer än ett inlägg någon dag så är det för att jag inte hinner eller något.
♥ Det bästa jag vet är nog att skratta tills man får ont i magen och börjar gråta, VÄRLDENS UNDERBARASTE KÄNSLA.
Kommentarer
Postat av: Cia<3

Älskar oxå att platta håret men gör det aldrig asså typ alla de där punkerna stämmer på mig me! 😘

2012-04-08 @ 22:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0