Andrea ♥



Jag har tipsat om den här tjejens blogg förut, men ni får en uppdatering på tipset av hennes blogg. Andrea är en 16-årig tjej som jag verkligen ser upp till, hon är som en förebild för mig, min första och min sista. Hennes blogg är som sagt en av dem bästa bloggarna jag läser och jag skulle nog aldrig klara mig utan hennes blogg då jag läser den minst 10 gånger om dagen. Allt hon gör är så bra, hon pluggar på gymnasiet samtidigt som hon driver en blogg med mycket uppdatering och roliga inlägg, och hon får även tid för vänner, fotboll och familj. Det är ju underbart, eller hur? Jag fick iallafall ett inlägg till mig på hennes blogg, och det betyder så mycket! Så nu tycker jag att ni ska trycka på bilden och jag lovar, ni kommer älska det. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0