26 april

Hej! Jag har haft en jättebra dag! För det första så hade vi ingen vanlig skoldag, utan vi var på Eriksdalsbadet med alla femmor och det var rikigt roligt även fast jag inte kunde åka ruschelkanor och sånt där, men jag satt i bubbelpoolen och i de andra poolerna. Efter skolan så var jag med Tilde hemma hos mig, vi gräddade våfflor som vi sedan satt och åt samtidigt som vi skrattade och pratade om allt möjligt. Just nu är jag på träningen, jag ska köra lite styrka men jag sitter istället med Lova och tittar på när våra kompisar kör gärnet. De är så otroligt grymma, det är ju tävling i helgen för båda lagen! Jag ska sova hos Tilde ikväll, men vi kanske hörs lite senare! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0