19 april


Hej! Jag har haft en jättebra torsdag. Skolan gick rätt fort med sköna lektioner, men herregud, vad jag, Tilde och några killar i klassen inte är omtyckta av våra lärare, haha.. Efter skolan så drog jag och Tilde hem till mig och vi skulle baka våra goda kolakakor, men vi hade inte alla ingridienser och sånt så de blev lite misslyckade, men goda iallafall! Vi har precis druckit en smoothie och ätit en toast och ska nu iväg på träning. Jag ska självklart inte träna, men jag följer med och tittar på mina kompisar i laget som kommer träna stenhårt inför de kommande träningarna. Tyvärr så tror jag att det inte blir någon mer uppdatering idag, men vi hörs imorgon!
Kommentarer
Postat av: S O F I A

Åh, vad bra du skriver. Älskar dig. Call me.

Puss

2012-04-20 @ 10:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0